5 Şubat 2015 Perşembe

Tarihin Derinliklerinden Geldiler

Merhabalar  
Birgün şöyle bir başlığa denk geldim merak ettim tıkladım: 'İyi ki tarihin derinliklerine gömülmüş icatlar'.Çok enteresan şeyler vardı bakalım nelermiş (: 
Fön bozmayan Çernobil tarzı duş  başlığı.'Duş alacaksam bone takıyorum sonrasında saçlarım ince telli olduğu için yapışıyor' derinliklerde kaybolmasaydı eğer bu icat çok iyi olurmuş aslında. (: 
 
Makyajınızı havanın kötü şartlarına karşı koruyan bu enteresan şey ise ayrı bir icat. Olabilirmiş aslında saatlerce uğraş makyaj yap sonra tabiat ana sana süpriz yapsın (: 
'Her annenin rüyası dikiş makinası' olarak tanıtılmış bu ilginç  şey.Benim annemin böyle bir rüyasının olacağını hiç sanmıyorum kendimi ve kardeşlerimi bu şekil asla düşünmek bile istemiyorum ((: 
'Gamzem yok diye üzülmeyin gamze yapar sizede yapar' slogan budur (: 

Hızını alamayan tiryakiler için bu harika ürünle kanser çok yakında.İyi ki devamı gelmemiş bu ürünün (: 
Bakkallarda bile bulabileceğimiz bronzluk makinesi buda oldukça enteresanmış.Elveda solaryum hoşheldin mahallemin esnafı. (: 
Kaynak nediyor.com  
Sevgiler (:

10 yorum:

  1. Merhaba canım, blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Gamze yapıcı çok ilginç yahu. İnsan gamze için bu işkenceyi çeker mi? Tövbe yarabbi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin gibi şanslı olanlar yapmaz tabi ((:

      Sil
    2. Böyle görünce gamzenin bir nimet olduğunu düşünüyorum ama benim hiç bir dönem umurumda olmadı:))

      Sil
    3. Güzelliğinin farkında olan kadın tehlikeliymis zaten ((:

      Sil
    4. Her türlü tehlikesiz olduğum kanıtlandı yani:)

      Sil
  3. Gerçekten çok ilginçler :) Seni takibe aldım, bana da beklerim :)
    visneliruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Evet ilginçler (: teşekkür ederim geliyorum bende

    YanıtlaSil
  5. Süpeeeer fikirler :))) bayıldımmm

    YanıtlaSil