29 Nisan 2015 Çarşamba

Bio-Oil Cilt Bakım Yağı Deneyimim

Merhabalar  
Bugün Bio-Oil cilt bakım yağı deneyimimi anlatmak istiyorum.. 



 Önce vaat ettiği sonuçlardan bahsedeyim. Ciltteki lekeleri ,çatlaklar yada varsa muhtemelen yara izlerini 3 ay içinde yok edici özelliği olduğu söylendi . Bu vaatler kulağıma hoş geldi ve bir kaç izlerimi onarır umuduyla aldım . Fakat kullanmadan önce yüzüme denememde sakınca olur mu diye içeriğini okuduğumda maalesef parafin içerdiği için siyah noktaları arttırma riski olduğundan sadece vücut iz ve çatlaklarında kullanmanızı tavsiye ederim . Kokusu çok hoş ağır değil ve cildi yapış yapış bırakmıyor . Kullandıktan hemen sonra vücut yağı emmiş oluyor .. 
 Ben çatlak izlerim de kullandım ve çok faydasını gördüm hatta bir kutu bitti ikincisini aldım . Fiyatı gayet uygun 25 TL kadar  
 Watsons ve Gratis mağazalarından temin edebilirsiniz.  




Sevgiler (:

15 yorum:

  1. Doğum çatlaklarına faydası olur mu acaba?

    YanıtlaSil
  2. lekeler için heyecanlandım ama siyah nokta arttırması ilginçmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o yüzden tereddüt ediyorum yüzüme kullanma konusunda ):

      Sil
  3. Bu mucize o zaman oluyorsa harika !

    YanıtlaSil
  4. Alınacaklar listeme yazdım :) Paylaşım için çok teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende faydasını görürsün canım umarım . Bende teşekkür ederim (:

      Sil
  5. O kadar uygun fiyata vaatlerini yerine getirebiliyorsa süper!

    YanıtlaSil
  6. bana hiç yaramadı bu çatlağım yok ama bacağıma doğru dürüst nem bile vermedi yani :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim annemde kullandı onada yaramadı fakat bana yaradı . Lekeler konusunda çok başarılıymış aslında siyah nokta korkusundan deneyemiyorum ):

      Sil
  7. I cant wait to read more, keep em comin!King Size Male Enhancement
    Hi everyone I have been glued to my seat definitely . It is nice to know that all the information I need is right in front of me. enjoyed itId wish to thank you for that efforts youve got produced in writing this post. Im hoping the exact same very best get the job done from you in the long term too.http://www.healthcaresdiscussion.com/king-size-male-enhancement/

    YanıtlaSil