10 Nisan 2016 Pazar

Hüzün Sarısı 2 Yaşında Sponsorları -1-

Herkese Merhabalar.
Hüzünsarisi2yasinda etkinlik sponsorlarımızdan bahsedeceğim. Tabi hepsini tek yazıya sığdırmam mümkün olmayacak, ben de iki bölüm halinde paylaşacağım sizinle.

Bu güzellik hediyerenginden bizlere hediye edildi. Çok güzel değil mi sizce de (:
teşekkür ediyoruz. Sitedeki diğer seçenekleri görmek için buraya tıklayabilirsiniz.

 
Martı yayınları etkinliğimize birbirinden güzel kitaplarla katıldı.Teşekkür ediyorum Martı Yayınları
 
Pierre Cassi erkek modasında ön sıralarda olan bir marka.Bizlere göndermiş oldukları gömleklerle ürünlerinin ne kadar kaliteli ve zevkli olduğunu görmüş oldum.Diğer seçenekler için buraya tıklayabilirsiniz.. Teşekkürler  
 
Etkinlikte farklı hediyelerden oluşan çekilişler yapıldı.Bana çıkan Makyaj Kutusunun bu çekmecesi  oldu.Teşekkürler Makyaj Kutusu
 
Wissmate çok beğenerek kullandığımız bir marka.Detaylı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz..Teşekkürler Wissmate  
ütüsüz ütü
Ütü yapmayı kim sever (: Ben sevmem mesela Seely ütüsüz ütü vazgeçemeyeceklerim arasında yerini almış oldu..Detaylı yazısını ilerleyen zamanda yazacağım.. Teşekkürler Seely  
Omo etkinliğimize sıvı deterjan ile misafir oldu.Annem bu duruma çok memnun oldu (: Teşekkürler Omo 
parfüm 
Nobren parfümlerini ilk kez deneme fırsatım oldu.Bana denk gelen B1 numaralı koku oldu bayıldım kalıcılığına ayrı kokusuna ayrı..Teşekkürler Nobren  
 
Gülşahınsihirlideğeneği sayfasına göz atmanızı tavsiye ederim. El emeği ürünler hazırlıyor. Etkinliğimize bu güzel keçeden yapılmış nazar boncuğu ve kokulu taşlarla eşlik etti. Teşekkürler Gülşahinsihirlideğeneği  
fıstık ezmesi
Yeni tanıştığım bir marka FitNut fıstık ezmesi..Ben bu lezzete bayıldım.Teşekkürler FitNut
 Yeni tanıma fırsatım olduğu bir markada Coffee Cream kahve kreması.Teşekkürler Coffee Cream 
 Turşu kim sevmez ki  (: Berrak markası etkinliğimize çubuk usulü salatalık turşusu ve dobipa sos ile eşlik etti.Teşekkürler Berrak
 Duru Bulgur yıllardır tükettiğimiz bir marka zaten bu lezzetleri yeni deneme fırsatım oldu.Teşekkürler Duru Bulgur
meyve suyu
 Dimes markası iki farklı çeşit meyve suyuyla katıldı etkinliğimize. Teşekkürler Dimes
 Online içeçek bazı ürünlerinin tamamını patili dostlarımız için ayrılmış.Çok güzel hareketler bunlar (: Teşekkürler Online İçecek 

Un Eller farklı çeşitlerdeki kurabiyelerle etkinliğimizdeydi. Teşekkürler Un Eller


 Bal Parmak tek kullanımlık 7 adet ballı karışımından göndermiş.Teşekkürler Bal Parmak
Mrandmrspopcorn değişik lezzetleriyle etkinlik sponsorları arasındaydı üç farklı çeşitli popkornlarıyla.Çedar peynirli olan favorim oldu çok lezzetli.Teşekkürler Mrandmrspopkorn 
Kadırga Müzik olmazsa olmaz aksesuarlardan birbirinden güzel şapkalarıyla etkinlik sponsorlarımınzdandı. Teşekkürler Kadırga Müzik 

Keramika ise çekilişle hediye edilmesi için 5 güzel ürününü göndermişti. Ve çekilişle sahiplerini buldu Keramika ürünleri. Teşekkürler Keramika.


Sponsorların devamında görüşmek dileği ile
Sevgiler

1 yorum:

  1. Hüzün Sarısı'nın etkinliği tek kelimeyle harika olmuş.Emeğine sağlık :)
    Sponsor firmaların ürünleri de güzel görünüyor.Güle güle kullan canım :)
    Pembe radyoya bayıldım resmen!!!

    YanıtlaSil