28 Ocak 2015 Çarşamba

Saç Bakımında Mucize Yağ

Merhaba 
Gerek kullandığım boyalardan gerek saçlarımın ince telli olmasından saçlarım oldukça yıprandı ve nasıl toparlarım eski sağlıklı görüntüsüne döner diye kara kara düşünüyordum Hc Hair Care ile tanışana kadar. 


Bundan önce başka deneyimlerimde olmuştu fakat hiç biri güzel sonuç vermemişti.Açıkçası bu ürünü kullanırken tereddüt ettim biraz saçım olabildiğince yağlı fakat ürünün bitkisel olduğunu gördükten sonra gönül rahatlığıyla kullanmaya başladım ,yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ve sonuç gerçekten mükemmel. Saçlarım eskisi gibi sağlıklı ve hızla uzamaya başladı. Ayrıca nedendir bilinmez kaşlarım dökülmeye başlamıştı uzun zamandır yaklaşık 10 gün kadar düzenli olarak yatarken her gece sürdüm ve sabah yıkadım kaşlarımda artık eskisi gibi çıkmaya başladı. Fiyatı:45 Tl civarı 


Nasıl kullanıyorum duşa girmeden iki saat önce yada bir gece önce saç dibime masaj yaparak iyice yediriyorum . Ben genelde duşa girmeden bir gece önce saçıma kullanıyorum saçıma bone takıp öyle yatıyorum.En az iki defa şampuan kullanıyorum çünkü yağın yapısı ağır iyice durulanması gerekiyor Aksi olduğu takdirde saçta kepek oluşumu ve kaşınmaya yol açıyor denedim gördüm (:  

Ürünü satın almak için işte burayı tıklayabilirsiniz.. 
Sevgiler

4 yorum:

  1. kaşlarda etkisi mi var. ben bu ürünü saçlarımda deniyordum ama kaşımda denemeye başlıyorum hemen :D

    YanıtlaSil
  2. Düzenli kullanımda etkili oluyor faydasını gördüm ((:

    YanıtlaSil
  3. Ay bu da benim merak ettiğim ürünlerden biri. Hakkında güzel yorumlar okudum.

    YanıtlaSil