19 Aralık 2016 Pazartesi

Hüzün Sarısı ile Hediyeleşme Ve 3 Hc Care Lansmanı

Herkese merhabalar 
Geçtiğimiz hafta sevgili huzunsarisiilehediyelesme3 için pek kıymetli  blog yazarı ile bir araya geldik.Bu yılın farklı olması bizler birbirimize değilde yakından tanıdığımız Hc Care markasının hediyeleriydi.. 
İlk olarak Meşhur Sivas Köftecisi Steakhouse'da bol sohbetli bol lezzetli yemeklerimizi yedikten sonra mekanın karşısındaki Hotel Boursier'e geçtik..  
 Hotel'in toplantı salonuna geçtik.
Salona girdiğimizde masalarımızın üstünde juliettedesing tarafından ismimize özel hazırlamış olan bu güzel panolar vardı bayıldım diyebilirim. 


Hc Care oldukça memnun kalarak kullandığım bir saç bakım markası.Yeni çıkacak ürünlerle ilk olarak bizler tanışacağımız için oldukça heyecanlandım ve mutlu oldum.  
Marka sorumlusu sevgili Asena Değerli yeni çıkaracakları ürünler hakkında tek tek bilgilendirdi.    
Hc Care bir sepet dolusu yeni çıkarmış oldukları cilt bakım ürünlerini hediye etti.. 


 Yelpazesinin oldukça geniş olduğunu söyleyebilirim.. Yakın zamanda ürünler satışa sunulacakmış Hc Care ürünlerine eczanelerden ve online sitesinden sahip olabilirsiniz..

Bazılarını şimdiden kullanmaya başladım bile.Yeterli bir fikrim olduğunda detaylarıyla yazacağım. 
Bu güzel gün için öncelikle Hüzün Sarısı'na ardından Hc Care ve Asena hanım'a teşekkür ediyorum..  
Kıymetli blogger arkadaşlarım Sevgili Ayşenur Yazıcı ve Funda Erkoç ile toplu fotoğrafımız.
Sevgilerimle.. 

12 yorum:

  1. Tanışmak, sohbet etmek, bir arada olmak çok güzeldi😊 Sevgilerimle...❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun oldum tanıştığıma..Tekrardan sohbet etme imkanımız olur umarım.
      Sevgilerimle (:

      Sil
  2. İlk lansman, Yen'i ürünlerin heyecanı ve siz değerli misafirlerimiz, güzel bir gündü. Sizlerle tanıştığıma çok memnun oldum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok memnun oldum Asena hanımcım.Sevgilerimle (:

      Sil
  3. Çok güzel bir gündü ☺️💕

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir etkinlik olmuş cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım tanışma imkanımız olur bir gün bizimde (:

      Sil
  5. Ben teşekkür ederim geldiğin için, bu güzel yazın için. Nice etkinliklerde bir arada olmak dileğimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emeğine yüreğine sağlık ablacım.Biz daha çok bir arada olucaz (:

      Sil
  6. Cok memnun oldum tanistigimiza cok guzel bir gundu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha uzun sohbet etme imkanımız olabilseydi keşke.Ben de çok memnun oldum tanıştığıma (:

      Sil