28 Nisan 2017 Cuma

Ayşegülle Makyaj Baby Shower Partisi

Merhabalar   
Geçtiğimiz haftalarda sevgili Ayşegül'ün Baby Shower partisine katıldım. 
Bu güzel davet Radisson Blu Conference & Airport Hotel İstanbul sponsorluğunda gerçekleşti..Hotel'e daha önceleri gittiğim için mekan açısından oldukça rahat edeceğimizi biliyordum.Etkinliğimizin gerçekleştiği Olympia isimli bahçeye açılan oldukça ferah ve geniş  bir salonda gerçekleşti..Ulaşım açısından da oldukça rahat olduğunu söyleyebilirim..   
Mekan süslemeleri Bebekoshh organizasyona aitti. 
Berrin Atılgan ve İrem Herper oldukça başarılı bir iş çıkarmışlar bunu fotoğraflarda göreceksiniz (:  

Pastel tonların ağırlıklı olduğu süslemeler Pembe rengini barındırmayan süslemeler sizce de çok hoş değil mi? İlla pembe olacak değil ya ((: 

   

Dekor sizce de çok güzel değil mi? Oldukça başarılı fotoğraflar çıktı bu dekordan (:

Bu güzel görüntüsü kadar lezzetinin de mükemmel olduğu pasta cocosh_qurabiye Neslihan hanımın marifetli ellerinden çıkmış.   


Nefis Demet bir kez daha oldukça lezzetli kaplamalı kekleriyle farkını ortaya koydu..  
Bu güzel fotoğrafların mimarı Seher Kunnduroğlu özel günlerimizi gönül rahatlığıyla emanet edebileceğimizi söyleyebilirim.. Parti sevgili blogger arkadaşlarımızla bol sohbet eşliğinde sona erdi.Bir kaç tane fotoğraf bırakıp Sevgilerimi sunuyorum ((:


 

Huzun Sarisi Ben Begendim Paylastım ve Gulumse Yuzume  (:

1 yorum: