30 Mayıs 2017 Salı

Nisan-Mayıs Alışverişim

Merhabalar son dönemde yapmış olduğum kozmetik alışverişine yer ayırdım bu postta (:  
Bu aralar pek sık online alışveriş yapar oldum.Şimdiye kadar yapmış olduğum alışverişlerde hiç sıkıntı yaşamadım.Umarım bundan sonrada yaşamam gelelim aldıklarıma (:
Mac online sitesinin açılış şerefine neredeyse herkesin severek kullandığı Fix spreyi ve göz altı kapatıcısını merak ediyordum daha fazla direnmeden almak istedim. Fix sprey-79 TL Kapatıcı-89 TL Bu arada gece verdiğim sipariş ertesi gün elimdeydi 
Boyner alışverişim sırasında kasa yanında görüp aldığım Double Wear fondöteni denemek istedim bu yüzden küçük boyunu aldım. Estee Lauder sitesinden Day Wear BB Cream aldım ve diğer fotoğrafta görünen herşey denemem amaçlı gönderildi. Double Wear Fondötenden-40 TL Double Wear BB Cream-65 TL
 
Physicians Formula ambalaj olarak en sevdiğim markalardan biri.Kesinlikle ambalajın ne kadar önemli olduğunu görmüş oldum.Güzelliklerine kanıp almak istiyorum bütün ürünlerinden ((: Rimel daha önce kullanıp bitirdiğim ve aşırı memnun kaldığım için ikincisini aldım.  
Allıklara aşık olmuş olabilirim ((: Kalpli allık-37 TL Nude palet-45 TL Rimel fiyatı-75 TL


Bobbi Brown daha önce hiç denemediğim bir marka.Gözenek sıkılaştırıcı fondöten merak ettiklerimdendi. 
Sadece fondöteni alıp diğerlerinin yanında hediye gelmesi mutlu etti ((: Fondöten-175 TL
Trendyol çok sık alışveriş yaptığım bir site. Missha markasını çok merak ediyordum merakımı Missha makyaj bazını alarak giderdim.. Fiyatı -95 TL   
Ennn merak ettiğim ürünlerden biride M.Asam Magic fondöten -40 TL 
CliniQue fondöten-40 TL
Batiste kuru şampuan 33 TL  
La-Roche Posay tonik 53 TL     
Kiko'nun Sevgililer Günü için çıkarmış olduğu özel koleksiyondan Allık ve fırçayı şans eseri indirimde bulup aldım..Allık 30  TFırça 45 TL
En güzel indirim bence Eve Shop'ta  
Pastel Daylong rujlar 12 T09,30,31 numaraarı
Anneler günü indiriminden Gratis'ten bunlarla faydalandım.. 
WetnWild almakta çok geç kaldığım palet 16  
Pastel tekli far 8 TL
Loreal maskeler 18 TL
Remove tüy ve siyah nokta alıcı ağda merakımdan aldım pek beklentim yok açıkçası 18 TL
Rimmel markasına ait kapatıcı 8 Tl


Fişini kaybettiğimden fiyatlarını hatırlayamadığım Rossman alışverişimle son veriyorum postuma (:

Aldıklarım bu kadar aldıklarımı beğendiğiniz mi? Kullanıp memnun kalan-kalmayan varsa yorumlarınız çok değerli benim için.. 
Sevgilerimle

7 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan. Estee Lauder ve Bobbi Brown alışverişi gerçekten çok karlı olmuş. Physicians Formula rimeli çok merak ediyorum beğenen çok.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. wetn wild paleti aldığınıza hiç pişman olmayacaksınız. harika ürünler almıssınız, güle güle kullanın sevgiler

    YanıtlaSil
  3. hepsi de güzel gözüküyor güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
  4. Hepsini çok güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan hepsini. Ne kadar çok fondöten oldu :)

    YanıtlaSil
  6. hepsi de çok güzel ürünler güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:) )https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil